24 December 2012

Genting Highlands!

Assalamualaikum! Hi ya'll :D

Boyfriend Acah. 

Sorry lama tak update blog ni. Malas hehehehehehe :3
Seeeeeeee my title atas tu? Yes, I went to Genting Highlands with my family. Since my Ummi, Atok, Aunty Feza and PakCu ada kat rumah aku so takdelah aku risau sangat pasal rumah aku tu ;')
Aku pergi Genting tu 2 days 1 night jerrrrrrr haha! Actually aku pergi tu sebab ada something dengan company mummy aku so hotel tu semua tu freeeeee hihi yeay!

And ada bilik yang dah booking tu kosong so daddy ajak Abang Kay and aku ajak Massyirah and the family. Aku stay kat First World Hotel, ada 2 towers, Aku kat Tower tu but Masyi kat Tower 1 so takde lah jumpa selalu sangat. Just jumpa dekat tempat makan jelah :(

Btw, kitorang semua dapat free ticket masuk theme park tu. All Park meyh, indoor and outdoor :3 But, family aku and me as well tak berapa fancy sangat main main theme park ni semua. Oh if korang pernah pergi Genting during School Holiday korang will faham bila aku cakap beratur panjang gila k panjang GILA :o Aku nail carousal kanak kanak yang ada kuda lah cawan lah apa lah haaaa see kami comel walaupun dah besar semuanya still naik bebenda cenggitu hehehehehe :* Then kitorang naik Monorail semut haha bentuk semut and que dia panjang gila doe. Seriously, aku beratur more than an hour T.T Takpe sabar itu sebahagian daripada iman :) Tungguuuuu jelah lama lama tu then hihi yeay I flipped out when its our turn. Benda tu lembap gila nak mati tauuuu hahaha xD

Okay, post aku boring doe. Sorry lah, I just nak keep this blog updated so thats why aku just update apa yang jadi dah hmm. Sorry sebab boring :*

Assalamualaikum and Byebye, later kita update lagi.

No comments:

Post a Comment

Followers