02 December 2012

Koreaaaaa and .......

Annyeong haseyoooooo! hi awak! Assalamualaikum ~

Lamakan aku tak update blog nii? naik berdebu dah *tiup habuk* hmm ada benda tak baik jadi lah, lappy aku and barang aku semua kena curi :"( hmm long story but taknak lah ingat balik. lagipun dah dapat pengganti lappy cikai aku tuuu. hehe benda yang aku nak sejak aku darjah 5 :") hihi a Macbook pro 13". Lepas benda tu jadi, Allah bagi rezeki melimpah ruah.. Alhamdulillah :') First good news lepas benda tu is adik aku dapat 5A for upsr dia. Alhamdulillah :) second, for me macbook ni lah hihi. Serious aku ni macam hape je guna macbook ni. maklumlah, first timeeee hee ~ okay okay.

Okaaaaaay, as you guys know, last post aku ada cakap yang aku nak pi Korea, kan? hihi yeaaaaay! aku dah balik dah pun :3 kalau nak tengok gambaaaar pi lah kat facebook aku. ada banyak gambar kat situ. nasib baik aku dah upload ke facebook. kalau tak, hamba Allah yang takde kerja tu pi bawak lari camera aku memang dah lesap ah gambar gambar tu semua :( kay, whatever lah kan. pasal Korea balik, bab shopping tu memang my expertise lah kan lol. Okay Korea cantik sesangat :') Serioussss, okay para pembaca kpopper sekalian, kumpul duit and pergilah kampung halaman bias korang sebab memang worth the money ;) hihi, aku shopping banyak lah jugak. Rezeki..... hihi :3

Hmm, apa lagi aku nak cerita ni ek? takde cerita lah. okay lah byebyebyebyebye :*
Assalamualaikum ~ later aku update lagi ;')

No comments:

Post a Comment

Followers