09 November 2012

Korea Aku Datang and some random thingies. :)

Annyeong haseyo!

Guess what? Harini aku pergi Korea. Benda yang paling lama aku tunggu! omg can you feel how excited I am right now? Ticket tu dah di book sejak 14 February 2012. Perghhh lama gila kan? Thanks to my mom for booking and taking care of all the things :')

Okay okay flight aku gerak pukul 1..AM okay haha awal gilaa kan? Asalkan dapat pergi :') hihi, aku balik sini balik maybe hari Rabu macam tu. Hehe doakan aku baik baik tau? Oh aku cash tak banyak sooo kalau apa apa yang korang minta aku tak beli tolonglah memahami kay? Jangan asyik mendesak aku -.- Errr marah ni, marah niiiii ~

Nak tau tak mana aku dapat nama tajuk aku tuu? hihi duhhhh, cerita Istanbul Aku Datang tu lew hihi. Best weh cerita dia. Seriously best gila. Ni dah cuti sekolah ni pi lah keluaq ngan kawan kawan twngok cerita tu, yaaa? Beto berlakon tu lah sebabnya aku nak tengok tuuu. Dia handsome and comel dengan rambut ala ala kpop dia tu lol jk. But seriously like omg Beto and GD look alike. no kidding man! Serious!! Beto :3 lol.

Btw I almost forgot. Tolong aku boleh please please please please please please please vote http://mrtmyride.com.my/ViewEntry.aspx?EntryID=2887 tau? Okay cara nak votee. first korang pergi entry aku tu then ada benda warna biru kat kanan entry tu yang tulis Vote (12) ataupun maybe berapa berapa vote lah nanti kan? Bila korang click situ dia akan suruh login, kalau korang takde account MRT tu takpe korang sign up lah hehe. Kalau dah sign up tu semuaa kan korang pi entry aku balik and click yang benda biru tuu. and dia akan jadi color hijau ehehe means korang dah vote umtuk aku. Thank you thank you thank you! Allah je yang dapat balas jasa korang :')

Okay bye thank you all so much! Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Followers