28 June 2012

Esok Hari Bertemu Pelanggan?! Oh great -.-"

Hi budak! Assalamualaikum~ Tak jawab dosa, kalau jawab sayang. lolz!

Ni nak cerita ni esok sekolah aku ada Hari Bertemu Pelanggan. Hari Bertemu Pelanggan ni bukannya macam hari kantin ke senam seni ke. Memang jauh lagi best dari tu! HARI SIGN REPORT CARD (Y) Ha! best gila kan? k tau dah jawapan korang. Hari paling TAK best untuk student an an an an an? ._.
Tapi kalau yang pandai tu untung ah an, bangga lah nak tunjuk result kan parents. Aku ni? hmm~~~
Aku ada post dah result aku, belum tengok ke? Ha! ni la result nya.


Tau lah aku tak pandai macam korang kan, takyah nak kutuk sangat lah kan. Ceeeehhhhh~
Ha! nampak tu? peratus aku C! Nak nangeh aku tengok slip ni. Haihh --"
Tu lah dulu tak focus. Dok online lah tengok TV lah, hini la hitu la. Taknak belajar kan? Terima lah padahnya :'o 
Hmm, dah lah esok daddy aku yang pegy Sign Report Card. Mintak-2 lah daddy lembut hati esok. Dah lah daddy aku ex-cikgu, tapi daddy aku bukannya jenis yang kuat membebel, nanti ada lah tu peraturan yang longgar ni diketatkan lagi. Waaaaaaaaaaaaaaaa! D': 
Nanti Internet boleh main lepas periksa je, takleh main phone, kena belajar 3 jam sehari, tak leh keluar hangout and the worst  part is takleh tengok TV. Okay, aku memang suka sangat tengok TV sebab tu yang jadi camni tu, kalau kat TV tu bukan apa cite korea ni yang aku obses nak tengok.
Aku kena janji ngan diri sendiri nak belajar leklok buat parents aku bangga ngan aku, jeles aku tengok abang-abang aku and adik aku pandai-2 tapi aku? Why? just.. why? *.*

Okay lah, wish me luck untuk hadap keputusan aku esok. Assalamualaikum :)





No comments:

Post a Comment

Followers