25 June 2012

Liyana Izzati :)


Annyeong Haseyo! ~
Nampak nama topic tu? Dia girlpreng aku satu-satunya yang setia. lol xD
Gambar atas ni pulak Boypreng aku. *takde kena-mengena ngan topic ni pun actually :p
Tenenenene ~ Header aku comel ++++ kan? tu jasa dia lah tu.
Btw, perasankan blogskins aku tukar lagi jadi warna biru pulak. 
Dah penat dah doe aku nak mengedit blog ni, tak kuasa dah. lol. 
Aku tukar bukan sebab suka suka tapi sebab tetiba previous blogskin aku macam haremm tetiba pulak nak error error semua an, bengang doe aku. 

Okay okay, back pasal Header aku yang comel ++++ tu. 
Suka tak dia buat suprise untuk aku. Memula ada tulisan-tulisan jee, aku tak mintak lah dia buatkan header semua. 
Lepas aku dah settle edit semua tetiba header dah bertukar and benda benda yang aku dah edit tadi hilang. And I was like " OHMYGOD! WTF JUST HAPPENED?! " lol, kalau korang tengok muka aku waktu tu memang teramat lah cuak. 
Tapi bila pandang Header aku sejuk je hati kan? lol, BIGBANG Saranghaeeeeee :3
Pastu aku chat ngan si Liyana ni cerita pasal header tetiba bertukar, suka tak dia tak nak mengaku pulak. Aku pun betambah lah cuak acano orang lain selain dia tau password aku :'o 
lepas lelama aku membebel tu, dia mengakuuu~ Fuuuh~ Allah je yang tau macam mana lega nya aku waktu tuu x3 

Apa pun, thanks Liyana sebab buatkan header aku tuu! Sayang kamu sangatsangat Unnie >< 

Btw, kalau nak di list kan kat Tagboard aku silalah beritahu aku di Cbox okay? Thanks. Buhbye~


No comments:

Post a Comment

Followers