19 June 2012

random Part 3 ;)

Assalamualaikum,

Hi blogwalkers. miss me? i know you do. :3
Lol, lama aku tak update blog ni. Perasan tak aku tukar lagi Blogskin? Lepas satu-2 Blogskin yang aku install rosak. heh, menguji kesabaran doe :'o 
First time warna pink and comel lah pulak aku tengok. lol. 
Aku carik yang warna hitam semua error error -_- 
Sabar je doe. Sekarang ni aku nak mintak tolong Liyana lak install lagu and Cbox. Dia je lah yang aku boleh harapkan. lol. 

So, aku dah start sekolah, second semester. Hmm, hopefully semua benda okay je lah. Aku pun dah dapat keputusan Mid-Year Test aku. Sedih weh, first time dalam book of records aku TAKDE A x'o 
nampak tu? siap besar and bold lagi. Ni baru mid-year kalau end-year result macam ni? Hmph, turun kelas lah aku jadiknya. Aku taknaaaaaaaaaaaaaak turun kelas >o< Result aku ; 4B 3C 1D 
Lawa kan? Tahu dah :p Yang D tu ofc lah Sejarah! Aku tak tau kenapa otak aku ni takleh masuk langsung Sejarah. Ya Allah! :o 

Aku baru belajar cara nak buat GIFs :) Alah, yang gamba gerak-gerak macam ni :

Hee~ sape yang tak tau tu meh akak ajar. lol, tetiba lak kan jadi akak xP
Sape yang ada mobile Android or Apple boleh lah download kat App Store GIFBOOM, Dia lebih kurang macam Instagram jugak lah. 
Kalau yang takde tu boleh download Photoscape pastu pegy Animated and follow lah instruction yang seterusnya dia bagi. 
Kat dua-dua tempat ni boleh set between time dia. 
Yang gamba contoh tu aku yang buat. Oh lagi satu yang kat bawah Disclaimer tu pun ada but tu aku dapat kat Tumblr :p 
Hee, membantu tak? kalau tak sorry lew. Oh ni nak promote ni kalau perlukan tutorial untuk blog pegy lah http://minnesweetbittermemories.blogspot.com/ Ha! diorang bagi freebies ^^ Ni kawan aku yang punya. lol. 

Aku tak yang blog aku ni tak popular pun  nak promote-promote :/ hee, takpe yang membaca tu hopefully membantu. Kbye :)

No comments:

Post a Comment

Followers