16 July 2012

Senamrobik SMKDABB & Hari Koperasi Negara 2012 ♥

Haii people. :)
Lama jugak aku tak meng-update blog ni, banyak event lah kebelakangan ni.
Macam tajuk tu lah kan kan kaaan? Senamrobik and Hari Koperasi.
Serious penat doe. Huh huh! :p
Yang senamrobik tu aku tak bersungguh-sungguh sangat pun, cikgu memang tersangatlah bersemangatkan masung-masing. gambar? kat fb ada, tengok kat situ lah ye?
tapi aku masukkan satu jelah, gambar aku ngan kawan-kawan aku. NAAH :


Aku senyum semua lainlain. Hak, lol. suka hati lah :p 
Aku tinggi kan kan kan? :p Tapi teserlah kependekan aku sebelah Dayah, biaaar~

Okay, next is *drum roll* Hari Koperasi Negara 2012. 
Aku pengawas koperasi SMKDABB taaaau? Haaa, special tau pengawas koperasi nii. :p You hado?
Suka taaak kalau Bas nak pergi Bukit Jalil tu takde air-cond -.- 
Panasnyaaa lah haiiii. Siyes penat segala panas semua hade, mcm dlm sauna lah. --"
Dah lah pergi pukul 3 petang. Panas lagii. Takpe takpe, Allah menduga hamba-Nya yang mampu. ;')
Pastu nak balik tu nak keluar dari kawasan Bukit Jalil tu 1 hour 15 mins. Haa, dengan takde air-cond, bau asap, kena kutuk siap sebab bas takde air-cond, dah lah pukul 10 waktu tu, aku sampai tertido kat dalam bas lepas je keluar from Bukit Jalil sampai lah sekolah dekat pukul 12 ._. Mata mmg kecik macam Korea dah lah. 
Penat gila doeeeee --" Balik rumah, bersihkan diri roger and out. Knock out ._.
Nah gambernya ya buk? 

Kawan aku comel comel kaaaan? Semangat je muka x)


Muka aku penaaat je. hahah, sedih xP 

Okay lah, next time pulak kay? :) Byebye, Assalamualaikum :)




No comments:

Post a Comment

Followers