07 July 2012

SMKDABB Sport's Day 2012

Hai awak, awak, awak dan awak! Assalamualaikum :)
Ni nak cerita ni, hari Khamis haritu sekolah aku ada Sukan. Ofc lah aku tak participate in mana-2 acara kan? Badan macam ni tak payah nak lari-lari sangat lah kaaaaaan? Tapi kalau ada Tarik tali untuk perempuan, confirm aku masuk :p Masa kat sekolah rendah aku tak pernah tak masuk tarik tali. Ahhhhhh, miss those moments. Aku ingat lagi masa darjah 6 dulu. Lawan rumah merah, rumah sukan aku BIRU menaaaaaaaang! You hadoooo? :p
Okay okay. Aku naik sunburn jadi photographer tengah panas kat INSPEN Presint 14 tuu. ><
Dekat 300 gambar aku and girlpreng girlpreng aku ambik. Heheh. Banyak tak? Banyak tak? ;D
Memang best gila lah suka kali ni, why? because aku ada DSLR. Hewhew ;'3
Nah lah sikitsikit photo, kalau nak tengok lagi visit FB aku ;

Ni perbarisan rumah Biru. Lawa kan biru dia? >< Hee~


Ni maskot rumah Biru, MUSHROOM :3
Comel gila budak ni. Heeeeeee~


Ni pulak PPIM :) K aku memang tak pandai ambik gambar --" 

Okay lah, aku dah malas nak upload gambar dah. Pergi tengok kat FB jelah. Buhbye. Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment

Followers