22 July 2012

Ramadhan :)

Hi Boys and Girls :)

Puasa ialah menahan diri dari melakukan perkara-perkara yang membatalkan puasa dari terbit fajar hingga terbenam matahari :)

How was your first of Ramadhan? I didn't update yesterday because I was to tired to even open my eyes after Isyak! Sowwy :s
Sekejap je kan daaaaaaah Puasa! Dah puasa nanti Raya pulak, then Raya Haji then then then then...? Hahaha, pandai2 lah nak tambah apa :p
Agak-agak boleh kee puasa penuh ni? Aku InsyaAllah boleh. ;D

Allah bersama saya, tiada apa yang mustahil. Puasa sebulan? Kacang je,  kerana Allah bersama saya ♥ 

Terawih pun jangan lah tak buat langsung. Hukumnya Sunat Mu'akat! Tambah lah pahala tengah-2 Ramadhan ni ken? :)
Ingat Syaitan takde so, kalau buat jahat tu maknanya bukan pengaruh Syaitan! haa! :X
Tak tau lah apa yang mempengaruh tu kaaan?

Okay lah, itu je yang aku nak cakap. Sorry laa kalau post ni banyak merepek sebab aku demam :( Bila demam aku memang banyak merepek :p
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Followers